poniedziałek, 23 stycznia 2017

Yuri!!! on Ice oraz Trickster

Yuri!!! on Ice

Dla przypomnienia jest to anime o łyżwiarstwie figurowym (jakby się ktoś nie zorientował).

Pamiętacie jak pisałam o tym anime. Chciałabym poinformować że już zostało wyprodukowane 12 odcinków, wiem że wcześniej opisywałam to anime aby zachęcić was żebyście se oglądnęli. Moim zdaniem jest to naprawdę ciekawa seria i do końca nie wiedziałam jak się skończy i muszę przyznać że oczekiwałam czegoś zupełnie innego ale nie zawiodłam się na zakończeniu. Całe anime znajdziecie na stronie anime odcinki. Wszystko zapowiada na to, że ta popularna seria będzie miała drugi sezon!(którego nie mogę się już doczekać).


A teraz Trickster:

Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori


Znalezione obrazy dla zapytania trickster anime
Jak nie pamiętacie o czym to wam przypomnę krótkim opisem:


Lata 30-te XXI wieku. Grupa nastolatków pod przewodnictwem zawodowego detektywa rozwiązuje różne zagadki. Pewnego dnia jeden z członków grupy spotyka nastolatka, Yoshio Kobayashiego, który jest nieśmiertelny. Młodzieniec dołącza do klubu detektywistycznego. I tak zaczynają się jego przygody...



O tym anime tez wam opowiedziałam. Ma teraz przetłumaczone 13 odcinków. Powiem wam że są całkiem niezłe. Anime kompletnie nie w moim guście ale postanowiłam je obejrzeć bo mnie zaciekawiło swoją fabułą. 


To tyle w informacjach na dziś
Na razie!!!
Nao


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz