piątek, 20 stycznia 2017

Książę przepisów

Książę przepisów

Książę przepisów

OPIS:


Kei Sakai ma marzenie. Chce zostać tak wspaniałym kucharzem jak jego dziadek. Żeby tego dokonać, zrobił już pierwszy krok i rozpoczął studia na kierunku gastronomicznym. Problem w tym, że dojazdy na zajęcia pochłaniają mnóstwo czasu, zaś wynajęcie mieszkania bliżej uczelni to zbyt duży wydatek.
Szczęśliwym zbiegiem okoliczności dostaje cynk od znajomego, że w domu położonym niedaleko jego szkoły zwolnił się pokój. Kei, niewiele myśląc, przeprowadza się do nowego lokum. Kiedy jednak poznaje pozostałych trzech lokatorów, jest już za późno na ucieczkę. Przyzwyczajony do porządku i spokoju, z trudem znosi nowych towarzyszy, dla których ani porządek, ani spokój nie są priorytetami…

Ostatnio gustuję w mangach yaoi i powiem wam że niektóre są bardzo fajne i przyciągają czytelnika. Kupując tą mangę spodziewałam się czegoś więcej. Niestety trochę się rozczarowałam. Historia nie była wciągająca ale nie była też najgorsza (uwierzcie widziałam dużoooo gorsze). Mam wrażenie że autorka nie dokończyła wątku dziejącym się pomiędzy dwoma pobocznymi postaciami (a tak chciałam to zobaczyć:( ). Ale podsumowując przyjemnie się czytało, mimo ze nie była to najlepsza historia. 
Kilka pierwszych stron (może was zachęcą):




Dodaje, że jest to manga zlicencjonowana, więc  nie można jej przeczytac w naszym języku w internecie. Mange można kupić w Empiku oraz w innych sklepach internetowych. ja kupowałam na mangagarden bo jest tam najtaniej :) Historia składa się z 1 tomu.

kreska: 8/10
postacie:7/10
fabuła:6/10


Zachęcam do kupna i przeczytania tomiku.
Nao :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz