niedziela, 8 stycznia 2017

HoriMiya

HoriMiya

Horisan to Miyamurakun

Znalezione obrazy dla zapytania horimiya tom 1




Opis fabuły

Hori na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykłą nastolatka ze zwykłymi zainteresowaniami, lecz nikt z jej kolegów nie ma pojęcia, że jej ulubione zajęcia po powrocie ze szkoły to? sprzątanie, gotowanie i opiekowanie się swoim młodszym braciszkiem! Tak się jednak składa, że jeden z jej kolegów z klasy, spokojny okularnik Miyamura, też po lekcjach staje się kimś zupełnie innym. Co się stanie, gdy pewnego dnia ta dwójka pozna prawdę o sobie nawzajem? Czy uda im się nie wygadać przed innymi? I czy ta nietypowa sytuacja jakoś ich do siebie zbliży? Odpowiedź poznacie podczas lektury tej jednej z najlepiej ocenianych i najbardziej wyczekiwanych (nie tylko przez dziewczyny!) mang ostatnich lat!


Ostatnio bardzo polecana manga. Sięgnęłam po nią po zachwyciła mnie kreska i miałam ochotę na zwykły romansik szkolny. Jak przed chwilą wspomniałam to jest romans szkolny. Zwykła miłosna historia o dwójce bohaterów, którzy mają po dwa oblicza. Manga jest również komedią co ukazuje się z niezwykle rzadkich scenkach. Mówiąc szczerze nie zachwyciła mnie ta manga ale też nie zawiodłam się na mniej tak bardzo (choć myślę, że czegoś w tej historii brakuję). Ale myślę, że niektórym bardzo by się spodobała (rzecz gustu). Polecam wam ją, ale od razu ostrzegam nie jest to (według mnie) wybitna manga, więc nie nastawiajcie się na coś super.



Znalezione obrazy dla zapytania horimiya tom 1


Znalezione obrazy dla zapytania horimiya tom

Znalezione obrazy dla zapytania horimiya tom




kreska:10/10
fabuła:8/10
bohaterowie:7/10


Nao

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz