wtorek, 1 listopada 2016

Naruto

Naruto
To chyba najpopularniejsza seria w Polsce. Szczerze mówiąc mnie nie zachwyciła ale nie obejrzałam jej do końca więc jeszcze nie mogę jednoznacznie jej ocenić.

OPIS:


Naruto to młody, hałaśliwy i nierozgarnięty ninja z Wioski Ukrytego Liścia. Jego największym marzeniem jest zostanie Hokage, jednak każdy w wiosce naśmiewa się z niego i mówi mu, że nie da rady. Naruto jednak nie poddaje się i stawia czoła wszystkim przeszkodom na swojej drodze, czym udowadnia innym, że się co do niego grubo mylili. Z czasem, ze słabego dzieciaka, którego każdy uważał za nic więcej jak potwora i nieudacznika, Naruto staje się silnym i odważnym shinobi, który ze wszystkich sił broni wioski i swoich przyjaciół, narażając przy tym własne życie.

opis pochodzi z shinden

Moim ulubionym bohaterem jest Sasuke, więc średnio podoba mi się wahanie pomiędzy dobrą, a złą postaciom. Naruto to typowy tasiemiec i wydaje mi się że ta seria jest ciągnięta na siłe. Już nie ma tak spójnej fabuły jak na początku. Ale nadal jest warta obejrzenia.
Naruto posiada 2 serie. Pierwsza ma 220 odcinków, a druga 483 (ale z tego co słyszałam cały czas dochodzą nowe)

Znalezione obrazy dla zapytania sasuke Sasuke    Znalezione obrazy dla zapytania naruto Naruto

kreska:7/10
fabuła:8/10
muzyka: 5/10
bohaterowie: 6/10

Pozdrawiam Nao!
źródła:
http://shinden.pl/series/11-naruto/index
http://naruto.wikia.com/wiki/Sasuke_Uchiha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz